Πολιτική επιστροφών

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν για οποιονδήποτε λόγω, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε, το ποσό διαφοράς που προκύπτει διατηρείται στον λογαριασμό σας για να το χρησιμοποιήσετε για μία άλλη αγορά. Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Παρακαλώ, σημειώστε ότι η αποστολή του μη επιθυμητού προϊόντος γίνεται με μεταφορική εταιρία με χρέωση της εταιρίας μας. Η αποστολή του νέου προϊόντος γίνεται μέσω μεταφορική εταιρία με χρέωση πελάτη.

Ελαττωματικό προϊόν

Στην περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν το myspray.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο katsaris.intertrade@gmail.com

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

To myspray.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να πραγματοποιεί τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες έτσι ώστε να αποφεύγονται τα παράπονα από Πελάτες. Ωστόσο, μπορεί να προκύψουν παράπονα από Πελάτες. Για αυτόν τον λόγο, το myspray.gr έχει διαμορφώσει μια διαδικασία διαχείρισης παραπόνων έτσι ώστε να διασφαλίσει ότι τα παράπονα εξετάζονται όπως αρμόζει και επιλύονται γρήγορα, πάντα με γνώμονα τα συμφέροντα των Πελατών.

Έτσι, η Εταιρεία θα διερευνά κάθε παράπονο αμέσως μόλις ενημερώνεται από τον Πελάτη της.

Ορισμός Παραπόνου Πελάτη

Ως παράπονο ορίζεται οποιαδήποτε έκφραση δυσαρέσκειας σχετικά με κάποιο προϊόν ή μια υπηρεσία η οποία παρέχεται ή προσφέρεται από το myspray.gr. Στην κοινοποίηση πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια ότι πρόκειται για εκδήλωση παραπόνου. Το παράπονο πρέπει να υποβάλλεται από τον Πελάτη μέσω τηλεφώνου, να κοινοποιείται από τον Πελάτη αυτοπροσώπως ή γραπτώς (μέσω ταχυδρομείου ή μέσω email).

Η Διαδικασία Επίλυσης παραπόνων της εταιρείας

Tο myspray.gr δεσμεύεται να διαχειρίζεται τυχόν παράπονα από πελάτες σύμφωνα με τις παρακάτω αρχές:

  • Διαφάνεια προς τον Πελάτη,
  • Κανένα πρόσθετο τέλος για τον Πελάτη,
  • Αντικειμενικότητα,
  • Έγκαιρη απάντηση ανάλογα με την πολυπλοκότητα του παραπόνου.

Το Τμήμα που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση παραπόνων ενημερώνει τον Πελάτη και τον κρατά ενήμερο για οποιαδήποτε εξέλιξη κατά τη διαδικασία που ακολουθείται. Η αποζημίωση μπορεί να μην έχει πάντα οικονομικό περιεχόμενο.

Ρυθμίσεις

Μενού